Jótállási feltételek
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók, vagy a magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) Elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerzodésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
b) Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.(151/2003 Korm. rendelet, 49/2003 VII. 30 GKM rendelet )
A jótállás időtartama - 2021. január 1-től - a termék árától függően sávos lett:
-10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
-100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
- 250 000 forint eladási ár felett három év.
A jótállási idő kezdete a számla vagy a jótállási jegy dátuma.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:
- A cégünk által kiállított jótállási jegy vagy nyugta
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott eszközt továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító gyártónak vagy a szervizének. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl.nem rendeltetésszerű használat, ugaratás, következtében összetört stb. ) cseréjét a gyártók megtagadhatják.
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a 06 30 33 33007 es telefonszámon vagy a atomiclubalfa@gmail.com e-mail címen. Ha a gyártó kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék cseréjét.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos gyári szakvélemény ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.
Sílécek estében kantnitörés, csőrletörés, ugratás következtében bekövetkező törés esetén a garancia megszűnik.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy, használati útmutató tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.